Medewerker administratie en onderzoek

Gemeente Haarlem medewerkers aan het werk

Over de vacature

Uren per week
32
Maandsalaris
€ 3014 - € 4244
Niveau
MBO
Functiecategorie
Administratief | Secretarieel
Dienstverband
Vast
Reageren kan tot en met
22-09-2024

Wat ga je doen?

  • Je bent de uitvoerder van administratieve processen die binnen het Klantcontactcentrum (KCC) worden uitgevoerd. Deze processen zijn verhuizingen en splitsingen, adresonderzoeken incl. bezwaar en beroep, briefadressen, nalatenschappen, afstammelingsonderzoek (nasporingen),  uittreksels (BRP) en akte burgerlijke stand, wijziging naamgebruik, aanvraag vertrekkingsbeperking en het verstrekken van inlichtingen.
  • Je hebt voornamelijk telefonisch en per mail contact met burgers, bedrijven en ketenpartners.
  • Vanuit een wettelijk kader en regelingen, beleid en werkafspraken heb je ook een toetsende taak. De uitdaging is deze taak te verenigen met een dienstverlenende grondhouding.
  • Je bent proactief, kritisch op het eigen werk en het te volgen proces en je komt met verbetervoorstellen.

Wat krijg jij van ons?

  • Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze ‘Academie Haarlem’.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 uur per week. Externe kandidaten starten met een jaarcontract dat we bij goed functioneren graag omzetten in een vast contract.
  • Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 4.244 bruto per maand (schaal 8) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
  • Bij indiensttreding start je in schaal 7. Bij goed functioneren en na volledig te zijn ingewerkt zal je na één jaar naar je functionele schaal (schaal 8) gaan.
  • Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris dat je naar eigen voorkeur kunt besteden. Met het IKB maak jij keuzes die bij jou passen en stel je zelf een deel van je arbeidsvoorwaarden samen. Je kunt bijvoorbeeld je maandinkomen aanvullen, het omzetten in extra verlof of bruto-netto voordelen behalen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, een sportabonnement of een opleiding die niet door de werkgever wordt vergoed.
  • Hybride werken is bij onze gemeente aan de orde van de dag. De ene dag ben je op kantoor, een ander moment kies je voor thuiswerken. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega’s.
  • Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.
  • Bij de gemeente Haarlem waarderen, omarmen en benutten we de verschillen en talenten van mensen. We bieden een plek waar iedereen zich thuis voelt en zichzelf mag zijn. Dat is goed voor onze medewerkers én leidt tot de beste resultaten voor de stad en het dorp.
  • Onze organisatiewaarden zijn Open, Gedreven en Betrokken. Hiermee werken we continue naar een heldere richting, inrichting en identiteit van onze organisatie. We hebben daarbij een duidelijke ambitie: betere dienstverlening naar inwoners, partners en bezoekers en een goede bediening van beide besturen. 

Lees hier meer over Cao Gemeenten: www.caogemeenten.nl/cao-gemeenten

Wie ben jij?

  • Harde eis is een afgeronde Mbo 4-opleiding / Hbo werk- en denkniveau, juridisch/administratief. Indien je hier niet aan voldoet kunnen wij jouw sollicitatie helaas verder niet inhoudelijk in behandeling nemen. 
  • Ook heb je minimaal 3 jaar kennis en werkervaring met de uitvoering van administratieve processen.
  • Je bent deskundig, secuur, integer, fraude-alert, oplossingsgericht en je kan goed samenwerken. Je vindt het leuk om mee te denken en in te spelen op de persoonlijke situatie van de klant. Je bent flexibel inzetbaar en vanzelfsprekend bezit je goede communicatieve vaardigheden.
  • Je herkent je in de kernwaarden van het Klant Contact Centrum: Klantgerichtheid, Flexibiliteit, Vertrouwen, Vernieuwing, Verantwoordelijkheid.

Wie zijn wij?

Haarlem: een moderne, stimulerende en ondernemende gemeente!
De afdeling Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Haarlem is hét loket voor burgers en bedrijven. Vanuit de gedachte van één loket geven wij snel & efficiënt antwoorden op vragen en geven wij diverse producten uit. Waar nodig helpen we burgers verder op weg in onze eigen gemeentelijke organisatie.

Enthousiast geworden?

Solliciteren kan tot en met 22-09-2024 via onderstaande button. 

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Hatice Bahadir op 023-5113151 of hbahadir@haarlem.nl

Vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je richten aan wervingenselectie@haarlem.nl

De selectieprocedure bestaat uit 2 gespreksrondes op kantoor, gevolgd door een (digitaal) arbeidsvoorwaardengesprek.

Deze procedure loopt langer dan gebruikelijk. De gesprekken zullen plaatsvinden op 2 oktober. 

Wil je meer weten over de organisatie en wat wij bieden? Kijk dan op deze pagina's: Over de organisatie / Wat bieden wij

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!