Medewerker Meldkamer

Handhavers op werkplek in meldkamer

Over de vacature

Uren per week
32 - 36
Maandsalaris
€ 2754 - € 3908
Niveau
MBO
Functiecategorie
Openbare Orde | Handhaving | Veiligheid
Dienstverband
Vast
Reageren kan tot en met
24-08-2025

Dit ga je doen

  • Je behandelt meldingen (telefonisch, online of via social media) van burgers, handhavers, organisaties en samenwerkingspartners.
  • Je beheert en verwerkt diverse informatiestromen.
  • Je maakt briefings en verzorgt overdrachten.
  • Je stuurt op basis van diverse meldingen de handhavers op straat aan.
  • Je verzorgt en registreert de dagelijkse uitgifte van materiaal.
  • Je beheert de mailbox van de meldkamer. 
  • Je bedient enkele verkeersregulerende maatregelen.
  • Je werkt in uniform en onregelmatige diensten, inclusief avonddiensten, zaterdagen en zo nu en dan ook nachtdiensten, en zon- en feestdagen.
  • Je bent incidenteel ook buiten inzetbaar als toezichthouder en/of buitengewoon opsporingsambtenaar.

Dit krijg je ervoor terug

  • Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze ‘Academie Haarlem’.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32-36 uur per week uur per week. Je start met een contract voor 7 maanden dat we bij goed functioneren graag omzetten in een vast contract.
  • Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 3.908 bruto per maand (schaal 7) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
  • Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris dat je naar eigen voorkeur kunt besteden. Met het IKB maak jij keuzes die bij jou passen en stel je zelf een deel van je arbeidsvoorwaarden samen. Je kunt bijvoorbeeld je maandinkomen aanvullen, het omzetten in extra verlof of bruto-netto voordelen behalen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, een sportabonnement of een opleiding die niet door de werkgever wordt vergoed.
  • Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.

Onze organisatiewaarden zijn open, gedreven en betrokken. Hiermee werken we continue naar een heldere richting, inrichting en identiteit van onze organisatie. We hebben daarbij een duidelijke ambitie: betere dienstverlening naar inwoners, partners en bezoekers en een goede bediening van beide besturen. 

Lees hier meer over Cao Gemeenten: www.caogemeenten.nl/cao-gemeenten

Herken jij jezelf al?

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding en bent bij voorkeur in het bezit van een BOA-getuigschrift of je bent bereid deze te halen binnen een jaar.
  • Je hebt enige werkervaring en kennis binnen dit vakgebied.
  • Je kunt met computers en office programma’s omgaan.
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig bent en staat stevig in je schoenen.
  • Je hebt een positieve basishouding en bent leergierig.
  • Je bent van onbesproken gedrag.
  • Je hebt humor!

Dit zijn wij

Werk bij Haarlem en Zandvoort is werk dat ertoe doet, met resultaten die je ziet als je door de stad of het dorp loopt. Met een goede werk-privébalans en met mooie secundaire arbeidsvoorwaarden. Ook bij de afdeling Veiligheid en Handhaving maken we impact. 

Net zo enthousiast als wij?

Solliciteren kan tot en met 24-08-2025 via onderstaande button. Meer weten? Neem gerust contact op met Mark Deen via mail mdeen@haarlem.nl of telefoonnummer: 06-41513273.

Vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je richten aan wervingenselectie@haarlem.nl

De selectieprocedure bestaat uit 2 gespreksrondes op kantoor, gevolgd door een (digitaal) arbeidsvoorwaardengesprek.

Wil je meer weten over de organisatie en wat wij bieden? Kijk dan op deze pagina's: Over de organisatie / Wat bieden wij

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!