Administratief medewerker Schulddienstverlening

Schulddienstverlening in overleg

Over de vacature

Uren per week
32
Maandsalaris
€ 2666 - € 3784
Niveau
MBO
Functiecategorie
Administratief | Secretarieel
Dienstverband
Vast
Reageren kan tot en met
26-07-2024

Wat ga je doen?

  • Je verzorgt de administratie voor een deel van het klantenbestand van de afdeling Schulddienstverlening.
  • Na een telefonische kennismakingsgesprek met een klant nodig je deze uit op kantoor om samen het dossier compleet te maken voor de schulddienstverlening.
  • Je hebt telefonisch contact met klanten, schuldeisers en ketenpartners om informatie uit te wisselen.
  • Je werkt nauw samen met een vaste consulent die de volgende taken heeft: het innemen en registeren van aanvragen schulddienstverlening, bewaken van de voortgang van de uitvoering, uitvoeren van betalingen, administreren van de gegevens in het systeem en het opstellen van schuldenoverzichten.
  • Je werkt deels thuis en deels op vaste dagen (de vaste dagen zijn woensdag, donderdag en vrijdag).
  • Op kantoordagen draag je zorg voor het opnemen van de telefoon, afhandelen van de binnengekomen post en het beantwoorden van vragen. Je overlegt met externe organisaties over ontvangsten en de wijze van aanleveren van gegevens. Hierdoor ben je een spin in het web.

Wat krijg jij van ons?

  • Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze ‘Academie Haarlem’.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 uur per week. Je start met een jaarcontract dat we bij goed functioneren graag omzetten in een vast contract.
  • Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 3784 bruto per maand (schaal 7) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
  • Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris dat je naar eigen voorkeur kunt besteden. Met het IKB maak jij keuzes die bij jou passen en stel je zelf een deel van je arbeidsvoorwaarden samen. Je kunt bijvoorbeeld je maandinkomen aanvullen, het omzetten in extra verlof of bruto-netto voordelen behalen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, een sportabonnement of een opleiding die niet door de werkgever wordt vergoed.
  • Hybride werken is bij onze gemeente aan de orde van de dag. De ene dag ben je op kantoor, een ander moment kies je voor thuiswerken. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega’s.
  • Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.
  • Bij de gemeenten Haarlem en Zandvoort willen wij de kracht aan diversiteit en verschillende talenten waarderen, omarmen en benutten. Een plek waar iedereen zich thuis kan voelen en zichzelf mag zijn. Zodat wij op alle vlakken goede resultaten behalen voor onze inwoners.

Lees hier meer over Cao Gemeenten: www.caogemeenten.nl/cao-gemeenten

Organisatiewaarden
Onze organisatiewaarden zijn Open, Gedreven en Betrokken. Hiermee werken we continue naar een heldere richting, inrichting en identiteit van onze organisatie. We hebben daarbij een duidelijke ambitie: betere dienstverlening naar inwoners, partners en bezoekers en een goede bediening van beide besturen.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde mbo opleiding (niveau 4, bijv. administratief of financieel) en minimaal twee jaar ervaring met administratieve werkzaamheden.
  • Je bent flexibel en kan schakelen tussen verschillende werkzaamheden. Je kunt omgaan met werkdruk en werkt graag als teamplayer aan een product.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van Nederlands in woord en geschrift.
  • Je kunt overweg met geautomatiseerde systemen, in het bijzonder met Word en Excel. Als je eerder met Allegro en Verseon gewerkt hebt is dat een pré.
  • Je werkt zelfstandig en houdt overzicht en stelt prioriteiten in je werk.
  • Je bent gemakkelijk in de omgang en hebt er plezier in ondersteunend te werken voor anderen.
  • De trefwoorden nauwkeurig, cijfermatig ingesteld, servicegericht, flexibel en collegiaal zijn helemaal op jou van toepassing.

Wie zijn wij?

De afdeling Schulden Minima en Sociale recherche bestaat uit 4 teams. Bij het team Schulddienstverlening werken ruim 30 mensen. Zij voeren schulddienstverlening uit voor de inwoners van Haarlem, Zandvoort en omliggende gemeenten.

Enthousiast geworden?

Solliciteren kan tot en met 26-07-2024 via onderstaande button. Meer weten? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Hayat Eddahmani (teammanager SDV) 023-5114126.

Vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je richten aan wervingenselectie@haarlem.nl

De selectieprocedure bestaat uit 2 gespreksrondes (gepland op 5 augustus en 8 augustus) op kantoor, gevolgd door een (digitaal) arbeidsvoorwaardengesprek.

Wil je meer weten over de organisatie en wat wij bieden? Kijk dan op deze pagina's: Over de organisatie / Wat bieden wij

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!