Gegevensbeheerder/Recordmanager informatiebeheer

Foto IV

Over de vacature

Uren per week
32 - 36
Maandsalaris
€ 3317 - € 4752
Niveau
MBO
Functiecategorie
ICT | Data
Dienstverband
Vast
Reageren kan tot en met
31-07-2024

Wat ga je doen?

  • Je ziet toe op het juist en consequent gebruik van de gebruikte informatiesystemen en voert kwaliteitscontroles uit op de registraties van de afdelingen.
  • Je draagt actief bij aan de ontwikkeling van het informatie- en recordmanagement in de organisatie, o.a. door hierover praktische adviezen te geven aan afdelingen en directe collega’s.  
  • Je voert werkzaamheden rond de selectie, vernietiging en overdracht van digitale archiefgegevens uit.
  • Je draagt bij aan het beheer en de inrichting van de digitale gegevenstabellen, bijvoorbeeld de zaaktypecatalogus en het meta-dataschema.
  • Je biedt ondersteuning bij  (1e lijn Helpdesk) hulpvragen bij het gebruik van het DMS.

Wat krijg jij van ons?

  • Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze ‘Academie Haarlem’.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 - 36 uur per week. Je start met een jaarcontract dat we bij goed functioneren graag omzetten in een vast contract.
  • Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 4.752 bruto per maand (schaal 9) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
  • Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris dat je naar eigen voorkeur kunt besteden. Met het IKB maak jij keuzes die bij jou passen en stel je zelf een deel van je arbeidsvoorwaarden samen. Je kunt bijvoorbeeld je maandinkomen aanvullen, het omzetten in extra verlof of bruto-netto voordelen behalen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, een sportabonnement of een opleiding die niet door de werkgever wordt vergoed.
  • Hybride werken is bij onze gemeente aan de orde van de dag. De ene dag ben je op kantoor, een ander moment kies je voor thuiswerken. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega’s.
  • Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.
  • Bij de gemeenten Haarlem en Zandvoort willen wij de kracht aan diversiteit en verschillende talenten waarderen, omarmen en benutten. Een plek waar iedereen zich thuis kan voelen en zichzelf mag zijn. Zodat wij op alle vlakken goede resultaten behalen voor onze inwoners.
  • Onze organisatiewaarden zijn Open, Gedreven en Betrokken. Hiermee werken we continue naar een heldere richting, inrichting en identiteit van onze organisatie. We hebben daarbij een duidelijke ambitie: betere dienstverlening naar inwoners, partners en bezoekers en een goede bediening van beide besturen.

Lees hier meer over Cao Gemeenten: www.caogemeenten.nl/cao-gemeenten

Wie ben jij?

  • Je hebt een passie voor het vak, hecht waarde aan de kwaliteit van gegevens en je vindt het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen binnen het digitaal informatiebeheer, samen met een enthousiast team.
  • Je vindt het leuk om het belang van goed informatiebeheer onder de aandacht te brengen van afdelingen.
  • Je bent een gedreven professional die actief meewerkt aan het duurzaam, toegankelijk en betrouwbaar houden van al onze digitale informatie.
  • Ervaring in soortgelijke functie is een pré.

Wie zijn wij?

Het team Informatiebeheer zet zich in om digitale ambities van de gemeente Haarlem en Zandvoort te realiseren. Binnen ons team werken functioneel beheerders van het centrale DMS/zaaksysteem, recordmanagers en adviseurs in goede samenwerking met allerlei specialisten, binnen en buiten onze organisatie. Met het team breiden wij de adviserende, kader stellende, controlerende en regisserende taken van het team de komende jaren sterk uit. Daarnaast worden de komende tijd ook de traditionele digitale archieftaken uitgevoerd.

Wij zijn onderdeel van het cluster Change Management en Informatiebeheer op de afdeling Informatievoorziening. Met de afdeling leveren, beheren en innoveren wij gebruikersvriendelijke, betrouwbare en veilige i-diensten, zodat inwoners, bedrijven, bestuur, medewerkers en (keten)partners goed ondersteund worden. De afdeling wil het digitale (werk)leven makkelijk maken voor alle gebruikers.

Dit doen we met een gedreven, gezellig, hecht en divers team aan mensen met verschillende nationaliteiten en achtergronden. We leven onze organisatiewaarden Open, Gedreven en Betrokken in het algemeen en de waarden van de afdeling IV in het bijzonder: Respect, Afspraak is afspraak en Samen.

Enthousiast geworden?

Solliciteren kan tot en met 31-07-2024 via onderstaande button. Meer weten? Neem gerust contact op met Ferry Meinesz via fmeinesz@haarlem.nl

Vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je richten aan wervingenselectie@haarlem.nl

Heb je twijfels of dit DE vacature is voor jou, dan maken we graag een afspraak met je om op een informele manier kennis met elkaar te maken.
Tijdens een 'koffiedate' kan je ons al jouw vragen stellen en ons beter leren kennen.

De selectieprocedure bestaat verder uit 2 gespreksrondes op kantoor, gevolgd door een (digitaal) arbeidsvoorwaardengesprek.

Mochten wij de geschikte kandidaat voor de sluitingsdatum vinden dan vinden gesprekken al eerder plaats en kan het zijn dat de vacature eerder sluit.

Wil je meer weten over de organisatie en wat wij bieden? Kijk dan op deze pagina's: Over de organisatie / Wat bieden wij

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!