Jij zorgt voor het verhaal achter de cijfers

Werken bij Haarlem en Zandvoort doe je voor de inwoners, ondernemers en bezoekers: mensen in wie je jezelf herkent, mensen die je inspireren. Voor al onze afdelingen geldt dat de financiën op orde moeten zijn. Schets jij de financiële kaders? Ben je goed met cijfers en begrijp je het verhaal erachter? Vertaal je financiële informatie naar adviezen voor niet-financiële stakeholders? We hebben regelmatig uitvoerende, beleidsmatige en strategische functies open staan.

Bekijk het verhaal van Willemijn

Willemijn

Ook deze collega’s zijn geïnspireerd. Bekijk hier de video’s.

Citaat

Willemijn

Hier is geld een middel en niet een doel. Hier kan ik iets betekenen. Ik ben werknemer én inwoner van Haarlem: ik doe de deur open en ik zie meteen wat er gebeurt

Willemijn
Controller

Ook impact maken?

  • Planeconomen

    Niveau
    WO
    Vakgebied
    Advies en beleid
    Uren per week
    32 - 36
    Dienstverband
    Vast
    Maandsalaris
    € 4667 - € 6465
    Openingsdatum
    28-02-2025
    Reageren kan tot en met
    31-05-2025

    Wil jij ruimtelijke ontwikkelingen financieel mogelijk maken? Wil je bijdragen aan de ingewikkelde opgaven op het gebied van mobiliteit, bereikbaarheid en duurzaamheid? Dan zoeken we jou!

  • Functioneel beheerder Informatiebeheer

    Niveau
    HBO
    Vakgebied
    Uitvoerend
    Uren per week
    32 - 36
    Dienstverband
    Vast
    Maandsalaris
    € 3602 - € 5313
    Openingsdatum
    12-05-2025
    Reageren kan tot en met
    01-06-2025
    Start datum contract
    08-05-2025

    Als Functioneel Beheerder Informatiebeheer speel je een cruciale rol in het programma XENA, waarbij je de informatiehuishouding van de gemeente Haarlem moderniseert en de digitale dienstverlening verbetert. Enthousiast geworden? Dan komen we graag met jou in contact.

  • Administratief juridisch medewerker

    Niveau
    MBO
    Vakgebied
    Uitvoerend
    Uren per week
    24
    Dienstverband
    Vast
    Maandsalaris
    € 3052 - € 4297
    Openingsdatum
    12-05-2025
    Reageren kan tot en met
    26-05-2025

    Als administratief juridisch medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel inwoners van Haarlem als toeristen, en ben je verantwoordelijk voor het verstrekken van vergunningen en het innen van havengelden. Je ondersteunt de jurist met projecten en houdt het havenprogramma en andere software bij. Daarnaast verleen je administratieve ondersteuning en heb je een scherp oog voor financiële zaken. Enthousiast geworden? Dan komen we graag met jou in contact!

Staat je nieuwe baan er nog niet bij?

Kom langs voor koffie en een goed gesprek.

Neem contact op