Managementassistent Werk en Inkomen
Over de vacature
Dit ga je doen
- Je werkt voor de afdeling en vier teammanagers van de afdeling Werk en Inkomen.
- Je verzorgt de digitale agenda en de correspondentie.
- Je ondersteunt de teammanagers en bent betrokken bij wat er in de afdeling speelt.
- Je handelt contracten af en maakt daarvoor inkooporders aan in het digitale systeem, legt contracten vast in de contractenbank en verzorgt de facturering.
- Je organiseert in opdracht in- en externe bijeenkomsten.
- Je denkt mee over interne communicatie van de afdeling en houdt de intranetsite up-to-date.
Dit krijg je ervoor terug
- Wij vinden persoonlijke groei belangrijk en bieden daarvoor tal van mogelijkheden. Denk aan het volgen van opleidingen, certificeringen en overige cursussen via onze ‘Academie Haarlem’.
- Een arbeidsovereenkomst voor 32 uur per week.Je start met een jaarcontract dat we bij goed functioneren graag omzetten in een vast contract.
- Het salaris is afhankelijk van ervaring en opleiding en bedraagt maximaal € 4.464 bruto per maand (schaal 8) bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
- Daarbovenop krijg je 17,05% Individueel Keuze Budget over je bruto salaris, waarmee je zelf je eigen arbeidsvoorwaarden samenstelt.
- We vinden jouw vitaliteit belangrijk en bieden daarom diverse mogelijkheden zoals een fietsregeling, vergoeding van je sportabonnement, online trainingen en andere mogelijkheden om lichamelijk en mentaal fit te blijven.
- Hybride werken is bij onze gemeente aan de orde van de dag. De ene dag ben je op kantoor, een ander moment kies je voor thuiswerken. Wij faciliteren je daarbij. Waar je ook werkt, je bent altijd in verbinding met je collega’s. In verband met de planning is vrijdag een verplichte werkdag.
- Tot de secundaire arbeidsvoorwaarden behoren onder meer vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof. ABP is het pensioenfonds voor de overheid en biedt onze werknemers een goede pensioenregeling.
Bij de gemeente Haarlem en Zandvoort waarderen, omarmen en benutten we de verschillen en talenten van mensen. We bieden een plek waar iedereen zich thuis voelt en zichzelf mag zijn. Dat is goed voor onze medewerkers én leidt tot de beste resultaten voor de stad en het dorp.
Onze organisatiewaarden zijn open, gedreven en betrokken. Hiermee werken we continue naar een heldere richting, inrichting en identiteit van onze organisatie. We hebben daarbij een duidelijke ambitie: betere dienstverlening naar inwoners, partners en bezoekers en een goede bediening van beide besturen.
Bekijk de arbeidsvoorwaarden van de CAO Gemeenten.
Herken jij jezelf al?
- Je bent een ervaren, enthousiaste professional, die graag ondersteunend werkt. Je schakelt makkelijk tussen de verschillende taken en brengt overzicht aan. Je bent leergierig en werkt graag in een maatschappelijk relevante omgeving.
- Je hebt een natuurlijke antenne voor wat er speelt en waar qua ondersteuning behoefte aan is. Je speelt daar graag op in en denkt vaak twee stappen vooruit. De competenties stressbestendigheid, communicatie, humor en een flexibele instelling helpen je daarbij.
- Je bent een prettige gesprekspartner en hulpvaardig naar zowel de teammanagers als naar je collega’s en je durft zelf ook om hulp te vragen als dat nodig is.
- De klant is voor jou belangrijk.
- Je hebt een hbo-denkniveau en weet hoe je werkt met digitale systemen, Office-applicaties als Outlook en Word, administratieve processen en secretariële taken.
- Je hebt ruime werkervaring in een ondersteunende en/of secretariële functie binnen het (semi) publiek domein.
- Je hebt ervaring met contractbeheer.
Dit zijn wij
Werk bij Haarlem en Zandvoort is werk dat ertoe doet, met resultaten die je ziet als je door de stad of het dorp loopt. Met een goede werk-privébalans en met mooie secundaire arbeidsvoorwaarden. Ook bij de afdeling Werk en Inkomen maken we impact.
Financiële en economische zelfredzaamheid voor iedereen. Daar streeft de gemeente naar voor al haar inwoners. Werk is hiervoor de sleutel, maar ook met inkomensondersteuning en begeleiding naar participatie kunnen inwoners van Haarlem en Zandvoort aan hun toekomst werken. De afdeling Werk en Inkomen zet zich hier elke dag weer voor in, met werkplezier en betrokkenheid.
Net zo enthousiast als wij?
Solliciteren kan tot en met 14-12-2025 via onderstaande button. Meer weten? Neem gerust contact op met Mary Dijkman op mdijkman@haarlem.nl
De werving bestaat uit twee gespreksrondes en een (digitaal) arbeidsvoorwaardengesprek.
De eerste gesprekken vinden plaats op donderdag middag 8 januari.
Vragen met betrekking tot de sollicitatieprocedure kun je richten aan wervingenselectie@haarlem.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld, delen wel!